نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بازگشت دوباره پیاتسا به یووه؛ موقت یا دائم؟!

بازگشت دوباره پیاتسا به یووه؛ موقت یا دائم؟!

 

در میان اسامی دعوت ‌شده به دور نخست تمرینات یوونتوس، دیدار دوباره طرفداران یووه با نام ماركو پیاتسا وینگر تهاجمی و كروات این تیم پس از مدت‌ها، توجهات را به خود جلب كرده است.

 

پیاتسا بعد از حضور در یوونتوس، به دلایل مختلفی از جمله مصدومیت، هرگز نتوانست انتظارات و امیدهای فراوانی كه در مورد او وجود داشت را تحقق بخشد. او به تصمیم باشگاه، به صورت قرضی مدتی را در شالكه و فیورنتینا گذراند؛ هرچند بار دیگر مصدومیت‌های سریالی او، مجالی برای بروز استعداهای پیاتسا فراهم نساخت.

 

Tuttojuve با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری شده از سوی خبرنگاران تحریریه این وب‌سایت، با اشاره به حضور این بازیكن 24 ساله در تمرینات پیش‌فصل یووه، از برنامه ویژه بانوی‌پیر برای احیای مجدد او خبر داده است. یووه قصد دارد با بازیابی مجدد وضعیت جسمانی، فنی و روحی پیاتسا، شرایط را برای بهره‌برداری بهینه از او فراهم سازد. با این حال در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب همچنان می‌توان به فروش این بازیكن به باشگاهی دیگر نیز اندیشید.

 

ماسیمو پاوان نیز در گفتگو با Radio Bianconera با اشاره به هم‌نشینی دوباره نام این بازیكن با یوونتوس معتقد است:

 

پیاتسا همچنان برای بیانكونری یك سرمایه به حساب می‌آید. یووه اگر خواستار استفاده دوباره از توانایی‌های این بازیكن است چاره‌ای جز بازیابی او ندارد. ماركو می‌تواند دوباره به همان استعدادی كه همه منتظر شكوفایی‌اش بودند، مبدل شود.

 

ماركو پیاتسا كه در ژوئیه سال 2016 با قراردادی 23 میلیون یورویی و 5 ساله از دینامو زاگرب كرواسی به یوونتوس پیوست. او در سه فصل گذشته به دلایل مختلفی از جمله مصدومیت، 47 بار برای یووه، شالكه و فیورنتینا در رقابت‌های مختلف به میدان رفته و تنها 4 بار موفق به گلزنی شده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: